Cover 55

متن اپیزود

این اپیزود رو مردادماه ضبط کردیم و برنامه‌مون این بود که در شهریور ماه منتشر کنیم. اما کشته شدن مهسا امینی و شروع اعتراضات باعث شد چند ماهی اپیزودی منتشر نکنیم و بعد هم مجموعه گردشگری سیاه رو آغاز کردیم.

دلیل اینکه تصمیم گرفتیم این اپیزود رو منتشر کنیم اینه که فکر می‌کنیم در این نقطه‌ای که ایستادیم به چیزی بیش از خشم و اندوه برای ادامه نیاز داریم. ما به امید نیاز داریم، به تصویر روزهای روشنی که مثل خیلی از انسانهای روی کره زمین بتونیم آزادانه زندگی و سفر کنیم. در این روزهایی که هیچ بخشی از رندگی‌مون عادی نیست – حتی نفس کشیدن‌مون- شاید امید اون معجزه ای باشه که بهمون کمک کنه تا ادامه بدیم.

 

توی اپیزود پنجاه و پنجم با وهاب پورنقش‌بند همسفر میشیم. وهاب یک جهانگرد حرفه‌ایه و تا حالا به 122 کشور سفر کرده، اما با وجود همه تجربه ها و سفرها یکی از نقاط عطف زندگی وهاب کروناست. نه به خاطر اینکه مثل خیلی از ما خونه نشین شد و سالها سفر نکرد! اتفاقا برعکس. وهاب از بحران، موقعیت ساخت و تونست از این دوران بهترین استفاده رو بکنه.

 

توی همون دوره وحشتناک و نا امیدی که همه مردم دنیا توی خونه نشسته بودند و از فردا میترسیدند، وهاب تصمیم گرفت تا تجربه ناممکنی رو ممکن بکنه و در اوج کرونا راهی سفر بشه.

———————–

لینک اپیزود هفدهم پادکست داتکست با موضوع “خود مراقبتی”:

https://castbox.fm/episode/E17—Self-care-id4911333-id547573794?country=in

————————-

تهیه‌کنندگان: کیمیا خسروی و سالار موسوی

طراح پوستر: بابک قادری